Red Jumpsuit Apparatus! 5/9

En vad som det såg ut tråkig lördagskväll blev jag erbjuden att följa med på konsert med cheerleader'n Nikki och hennes kompisar. Det visade sig bli en as rolig kväll med massa skratt! Vi for och kikade på Red Jumpsuit Apparatus som spelar college rock, och konserten var på Utah State University vilket är ett collage i närheten här. Snacka om att det är skillnad på konserter hemma i sverige och här. Det var helt underbart att uppleva collage rock på hemmaplan då den är som bäst, stämningen var oslagbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0