Trans-Siberian Orchestra! 18/11

Wooooh!
Aldrig har jag blivit så bergtagen av en konsert eller framförande, TSO var över all förväntan! Jag hade hört lite låtar av dem förut men alltså... kunde aldrig föreställa mig något som detta. Fullständigt briljanta låtar med ruskigt bra musiker mixat med en mind-blowing scen show, där har ni receptet för TSO!
Det var laser strålar, rök, eld, ljus och rörande plattformar överallt, så mycket spännande saker som hände hela tiden.
Jag blev lite kär i violintjejen...
-
Länkar en låt så du som är intresserad kan höra en låt de spelade (testa att lyssna på låten medan du kikar igen bilderna för att återskapa lite av känslan):
http://www.youtube.com/watch?v=45wmyMgyZuY&feature=related
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0