ABBA Mania 11/11

Idag var det musikalisk nostalgi som gällde, och då talar jag såklart ABBA!
Jag och Pam började tagga redan veckan innan då vi dunkade ABBA Gold dagarna ut.
Vi for hur som helst till University of Utah denna kväll (med stop för middag på kända "In and Out Burger") och kikade på hyllningsbandet ABBA Mania när de framförde alla ABBAs stora hits. Ensamblen från London gjorde ett enormt bra jobb och det lät ruskigt bra! De hade till och med jobbat upp en snarlik svensk accent som de pratade med, och de räknade in låtarna på knakig svenska vilket jag som svensk fann riktigt roande.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0