Julafton! 24/12

Igår innan jag gick och la mig för natten ställde jag klockan på 7:00...
Varför undrar ni säkert nu, men det ska jag berätta! Jag ville helt enkelt inte missa Kalle Anka som visas kl 15:00 i Sverige, och eftersom Utah är 8 timmar efter var det bara att kliva upp klockan 7.
Slog på datan, ringde min kära familj på skype, bad dem rikta webcamen mot TV:n och sedan som grädden på moset drog jag på mig min rävskinnsmössa för att maximera känslan!
Efter vår skypesession väntade jullunch och sedan middag ute för att rundas upp med paketöppning. Amerikanerna firar egentligen Jul den 25e men eftersom vi i Sverige firar den 24e velade min värdfamilj pröva på det.
Här är en lista av mina presenter:
-Hoodie (huvtröja)
-T-shirt
-Tröja/jacka
-Nikon Coolpix S4000
-Bok
-Axe set
-Kiss spel
Resten av kvällen spenderades med spel, prat och kakor!


Kommentarer
Postat av: johannapanna:)

fick du en himla kamera din skitunge? haha;P avundsjuk är lilla jaag^^

2011-01-17 @ 05:59:41
Postat av: elin

hahahaha, mössan... så typiskt dig!

2011-01-17 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0