Andra paketet! 18/12

Idag kom Pam ner med ett tjockt paket från kära sveariket!
Blev ruskigt glad när jag öppnade det och möttes av synen av alladin, paradis, skumtomtar - en jul utan dessa är ingen jul alls!
Tusen tack till far och mor, och äver mormor för hennes kakor hon skickade! De var lite smått hårda dock men smakade bra, det gjorde dem minsann!
Detta kom i paketet:
-Dumle
-Marianne Mix
-Ahlgrens Bilar
-Salta Bilar
-Sura Bilar
-Gott & Blandat
-Turkisk Peber
-3x Marabou
-Renkorv
-Älgkorv
-Renstek
-Juleskum
-Alladin
-Paradis
-Mormors kakor
Nu blir det att gotta sig kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: sara

haha det är så kul att se, jag fick också paket med knäckebröd, marabou, skumtomtar och allt.. man blir så fruktansvärt lycklig!!

2010-12-30 @ 07:06:49
URL: http://perssonsara.blogg.se/
Postat av: william

Uppdatera bloggen Victor! :)

2011-01-10 @ 17:14:26
Postat av: AnnaKarin

Låter underbart gott, Victor.... Speciellt när man är så där långt borta från lappriket.. :) Du verkar ha det fantastiskt där borta.... Vi saknade dig när vi var uppe i Gelka över nyår. Kram från AnnaKarin, pappas kusin vitamin

2011-01-10 @ 21:55:10
Postat av: Victor

-Jag ska William! Jag är på väg nu äntligen...



-Jajjemän! Saknar er också, kanske får man tid att se er stockholmare i juni när jag landar i Stockholm :)

Hoppas allt är bra och hälsa släkten!

2011-01-14 @ 22:22:04
URL: http://victornorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0