Chistmas Village 20/12

Utsmyckade hus i miniformat, tusen juleljus och julmusik... detta bjöds det på i Christmas Village.
En av stans parker i Ogden dekoreras varje vinter med kända byggnader från området i miniformat och man kan läsa lite om historian bakom dem m.m... Jag, Pam, Wally och Mikaela for och kikade på dessa och sedan mötte vi upp med några värdsystrar och deras familjer för att åka och hälsa på tomten!
Barnen satt i tomtens knä och berättade vad de önskade sig till julklapp och vi tog kort och plötsligt kom jag på att jag aldrig hade gjort det förut så jag tog tillfället i akt och, hör och häpna, satt mig ner i tomtens famn! Mer amerikanskt kan det väl inte bli, fick dessutom en polkagris efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0