Juldagen 25/12

Blev väckt allt för tidigt denna ljuvliga lördagsmorgon (läs: klockan 10...)
När jag kom upp överaskades jag av en strumpa som hängde på spisen, fylld till toppen med amerikanskt godis och lite mer...
Detta mina damer och herrar blev mitt livs första julsocka! Har tyckt att det varit fjantigt och lite barnsligt när man sett det i filmerna, men jag säger det... när jag höll i socken, mitt livs första julsocka, då kände jag hur åren subtraherades sakta men säkert. Nu hänger sockan fint ovanför min säng, röd och fin.
Men får inte glömma innehållet till sockan...
Den innehöll:
-25 dollars gift card (presentkort) till Disneyland
-Amerikanskt godis
-Amerikanska kakor
-Ett halsband med en mic på
-Varmchoklad
Senare denna dag bar det av för att kika på julbelysningar och besöka Temple Square (mormontemplet) nere i Salt Lake City som de varje jul klär med massa ljus - riktigt riktigt vackert!

Kommentarer
Postat av: FELICIA!

JAG SÄGER JU ATT JAG ÄR ÄLDRE ÄN DIG!!

2011-01-16 @ 04:21:25
URL: http://aicilefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0