Snööö! 1/12

Äntligen, äntligen har snön kommit här!
Var kaos på vägarna och folket var helt tokiga, på nyheterna var det storvarning och det blev ett jäkla liv...
Denna "storm" visade sig vara lite små pudrande med norrlänska mått mätt... amerikaner alltså...
De visade bilar som gled in i varandra på vägarna och folk som inte kom någon vart pga halt väglag.
De använder dock inte dubbdäck här så lite får de ju skylla sig själva känns det som... men vad vet jag, de kanske inte säljer dubbdäck här? Dock har jag riktigt svårt att tro det, känns som att det borde finnas även i amerikatt.
.
Såhär såg vägen ut på morgonen:
Dock kom solen fram senare och mycket av snön smälte bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0