Rehearsals

Det har varit riktigt hektiskt de senaste veckorna, rehearsals (träningar inför musikalen) varje dag efter skolan i 3 timmar!
Att kombinera sång med dans och skådespel är något nytt för mig, kände mig lite som Bambi på hal is första månaden men nu har det börjat flyta på bra! Riktigt riktigt roligt att få vara med om detta, alla i vårat cast (personer som är med i teatern) och hela produktionen är underbar, på inte tal om musikalen i sig som är fantastisk!
Nu är det 2 rehearsals kvar som kommer att vara 6 timmar långa med middag där emellan för alla i the cast, sedan är det premiär!
Den 2 december öppnas ridåerna för första gången för ett utsålt Auditorium, sedan pågår den ända till den 12 december med 8 framträdanden där emellan. Ser verkligen framemot att äntligen få framträda men samtidigt så kommer jag nog att sakna alla rehearsals och alla i the cast...
Får se vad jag hittar på efter denna musikal :)

Kommentarer
Postat av: kenna malan [:

dude..i made it to your blog. i feel so special and loved <3 bahah that pic of me&elijah is the greatest. i'mma steal it (;

2010-11-29 @ 04:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0