White Christmas 2-12/12

End of an era... det är verkligen så det känns!
Nu är denna musikal över, finito... Känns tomt och lite sorligt, men ändå skönt på ett sätt - mer fritid!!!
Jag har varit sjukt låst med alla rehearsals den senaste tiden och inte haft mycket tid över till att hänga med kompisar osv... Kliva upp-skola-rehearsal-middag-plugg-sova, så har mina dagar sett ut och det har blivit ganska tröttsamt på sista tiden! Så man skulle väl kunna säga att nu när allt detta är över är ett bittersweet farewell - både skönt men lite tråkigt samtidigt.
Här kommer bilder från den anställda fotografen:
Pam´s bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0