Lagoon 18/8

Denna dag tog familjen med mig till Lagoon som är en nöjespark nära Ogden.

I nöjesparken fanns "Pioneer Village" vilken var en återskapelse av hur det såg ut då de första vita människorna kom till Utah. Jag och Mikaela tog ett gammaldags västern foto i en foto affär. Sedan gick vi till en gammal glass butik som hade den godaste kulglassen jag har smakat! MUMMA! Vi gick sedan runt och åkte massa karuseller men eftersom man inte kan ta med kameran i karusellerna så blev det inte många bilder därifrån.


Kommentarer
Postat av: william

diggar ungen nere till vänster på gruppfotot.. ser nästan ut som dig! hehe

2010-09-12 @ 12:47:15
Postat av: Victor

Haha roligt att du kommenterade det! Det var nämligen så att jag lärde han den posen ett tag innan fotot togs!

2010-09-12 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0