Utah Utes 23/10

Pam och jag for denna dag ner till Salt Lake City för att heja fram the Utes då de spelade mot Colorado State, och det handlade såklart om Football eller amerikansk fotboll som vi svenskar kallar det.
Arenan som de spelade i var arenan där invigningen av Vinter OS 2002 ägde rum så man såg spår lite här och där från det. Bland annat den enorma pelaren där OS-elden brann under arrangemanget men sedan också en massa skyltar m.m.
Hur som helst, tillbaka till the Football... Det började spöregna och vi fick ta skydd under ponchos när vi satt där och hejade fram hemmalaget, men som tur var klarnade det upp efter 2nd Quarter och solen kikade fram. The Utes vann slutligen med 47 - 6, ren slakt med andra ord! Dock blev matchen efter den 6e touchdownen lite smådryg om man säger så. Men det var roligt att få uppleva en collage-football match!

Kommentarer
Postat av: elin

älskar bilderna där man ser bergen i bakgrunden!! så himla fint

2010-11-01 @ 15:53:19
Postat av: Victor

Vilka av dem menar du? man skymtar ju endast bergen haha, du ska se dem i sin fulla glans!

2010-11-02 @ 01:51:34
URL: http://victornorberg.blogg.se/
Postat av: elin

den när man ser planen och bergen i bakgrunden. hurru, jag tror dig! är avis som fan :((

2010-11-02 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0