Straw Market 29/10

En extra tråkig B-day idag som jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om...
Värt att nämna är kanske Straw Market vilket är en mackgrill som har kommit mig nära till hjärtat. Mackorna är så simpla men ändå så sjukt goda! Garret visar så fint upp en BLT (Bacon, Lettuce and Tomato) på bild.
Jordan och Austin höll som vanligt på med deras elektriska vattenpipa, känns lite som att jag blir tvungen att skriva det på varje bild där de röker så att folk inte tar det för något annat...

Kommentarer
Postat av: william

tycker han liknar neville longbottom i harry potter lite grann.. hehe

2010-11-01 @ 22:47:42
Postat av: Victor

Haha, jag gissar att du syftar på Garret på nedersta bilden? Men mja, kanske lite lik!

2010-11-02 @ 01:49:59
URL: http://victornorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0