Spoon Me! 15/10

Idag var det slöhäng med Jordan, Jordan, Tiara och Austin.
Vi drog in en sväng till the Mall vilket är ett stort köpcenter med massa affärer nere i Ogden.
Sedan drog vi och käkade middag på Beto's - Mexikansk resutrang känt för sina Buritos. Var då tvungen att testa en Burito och det var helt okej, inte så gott som alla säger men det funkade!
Som efterrätt drog de med mig till Spoon Me som är ett café som serverar Frozen Yoghurt - SJUUUKT GOTT!
Kvällen avslutades med lite vattenpipa (inte hasch för er som först kollade på bilderna och antog det i förväg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0