Snö!!! 28/10

ÄNTLIGEN!
Efter den förlängda sommaren jag fått i och med denna vistelse i US and A så har jag nästan längtat mig tokig av snö och kyla. När det fortfarande var 20-25 grader i början och ändå till mitten av oktober så började det krypa under skinnet på mig. Jag var desperat efter snö och kyla! Mitt norrlänska blod kokar i 25 plus och jag har känt mig som en ångmaskin i 3 månaders tid nu! Men så äntligen, äntligen kom snön och kylan, och nu kan jag ha mina skinnjackor utan att löka sönder mina t-shirtar och tröjor!
När jag vaknade var bergstopparna täckta med snö och det var så fint, när jag sedan kom från vår rehearsal inför musikalen var det snöstorm och som ni kan se på bild höll Andrew och (a creapy guy from the show) på att blåsa bort i stormen.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 10:37:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0