Middag 17/10

Morgonen började med att Pam hade bakat American Pancakes som vi åt med lönnsirap eller Marple Syrup som det heter här. Vi använde dessutom lite av hjortronsylten som jag hade tagit med när jag kom hit och det funkade riktigt bra. Hjortronsmaken jobbade sig in i smaklökarna och i sinnet färdades jag tusen mil hem till hjortronskogen. Senare for jag, Pam, Mikaela och Heather ut och åt. Blev några chicken enchiladas för mig och till efterrätt beställde vi Fried Ice Cream - galet gott! Var typ vaniljglass med någon sås på serverat på någon friterad cakbotten av något slag, 5 av 5 toasters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0