Scorpions!

Aldrig trodde jag att jag skulle uppskatta hårdrock så mycket som jag gör nu! (Pam är nog en stor orsak till varför jag börjat gilla det så mycket)

Jag fick iallafall följa med på en kosert med Scorpions för er som inte vet det redan, och pricken över i:et var ju att man hade VIP-pass! Sjuuuukt nice!

Här kommer lite bilder från konserten:


5-star VIP!



VIP-buffé innan konserten.


Jag och Pam taggar i VIP-tältet.


Lite Scorpion merchandise.


Observera min tunga som så fint kikar fram på alla bilder!


Jakyl - öppningsbandet.


Publiken började växa.


Såhär cool ska jag också bli när jag blir stor...


Tessla - förbandet innan Scorpions.






Scenen görs redo för huvudbandet...


Scorpions!








Rock & Roll Forever!



Koserten var magisk!
Trodde aldrig att 50- och 60-åringar kunde utstråla sådan energi... Hatten av för er gubbar!
Stort tack till Pam och Wally som tog med mig denna konsert.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Gud vad jag är avis!!!!!

2010-08-22 @ 04:48:23
URL: http://kerstinc.blogg.se/
Postat av: elg

när jag ser bilderna på dig nu känns det inte ens som att vi någonsin känt varandra, du är verkligen förändrad.



behöver jag ens nämna att jag är avis? helt sjukt rik familj, gaah!

2010-08-22 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0