Ogden!

Okej nu sitter jag här i Ogden med min värdsyster Mikaela och småpratar framför TV:n (dock plockade vi upp datorerna nu) och därför passar jag på att slänga in lite bilder från mina första dagar här!


Pam och jag. Observera skylten i bakgrunden!


Wally och Mikaela.


Första anblicken av mitt nya rum.


När jag kom in var rummet designat som värsta vildmarken och på min säng stod en korg med massor av Treats. GRYMT!


Fick även sportkläder med Weber High School's logga.


MITT MITT MITT badrum <3


The Beatles!


-


Words of wisdom!


Mysbelysning!


Lite mer bilder från mitt rum...


-


Mina gossedjur..


-


-


Weber County Fair.


Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg!


Rodeo show!


-


Funnel Cake, MUMMA!


Spelkväll med systrarna Raitt.

Torsdag:

- Shopping(!)


Wal Mart!


Min amerikanska mobil.


Hittade en butik "at the Mall" (som jag inte kommer ihåg namnet på nu) som jag fastnade för!
Här är kläderna jag inhandlade.

Fredag:

- Sova länge
- Sortering av bilder och uppdatering av bloggen
- Biltur med Pam och Wally för att köpa Italian Ice Water (typ av ice slush)


Wally och Pam.


Pleasant View.


Har inga bilder på huset än, ska försöka ta några imorgon så att ni får se hur det ser ut!


Coconut Cream with Chocolate blablabla jag minns inte... Gott vare iallafall!

Kommentarer
Postat av: Tomas och Christina

Härligt, Victor! Vi önskar dig lycka till med ditt år därborta!

2010-08-14 @ 10:41:28
Postat av: Richard

snygga kläder du hade köpt, skulle väl misstänka att du har handlat på buckle, finns inte så många ställen vars dom säljer affliction, du ser ju ut å ha det grymt! lycka till

2010-08-15 @ 01:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0