NY nr. 4

Måndag:

- Lektion i American History
- NY Yankees vs. Boston Red Sox



-


American History class.


Yankee Stadium.


45 000 åskådare.


Yankees vs. Red Sox


-


Yankee fans!


Party on the bus!


-


Taco Bell...


...visade sig vara en besvikelse.


Oslagbar min!


Peter efter första tuggan, med grov dansk brytning: "Taco, you taste like shit.. Taco you suck!"


Party in the bus, again!


-

Tisdag (sista dagen):


Var tvungen att fota...


Showen i STS Olympics! Group: The Spirits


-


Group Awesome.


Group Even More Awesome.


Avslutningsdisco!

Denna vecka har varit en av de grymaste! Tack till alla er som var med och tack till mina föräldrar som gjorde det möjligt för mig att fara på denna Förberedelse kurs!

Kommentarer
Postat av: Peter

Tjenare Vicke,



coola bilder - du verkar ha det superbra? Yellowstone, Scorpoins, NY och andra saker.

Hur har du det i familjen? Dum fråga kanske men ändå



hang in there

2010-08-28 @ 10:17:11
URL: http://victornorberg.blogg.se/
Postat av: Victor

Tackar!



Här är det fint, finns inte mycket att klaga på måste jag säga. Yellowstone var riktigt häftigt, nästan lika fint som Pauki!



Familjen är great! De tar med mig på massa olika grejer som du ser, önskade att jag hade tid att ladda upp alla bilder.



Hälsa familjen!

2010-08-29 @ 03:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0