NY nr. 3

Söndag:

Denna dag var sjukt händelserik!

- Promenad över Brooklyn Bridge
- Times Square
- Båttur runt Manhattan







Supreme Court.


Flickor!


Fräck byggnad!


Promenad över Brooklyn Bridge.


Fanny, Johanna, Malin, Jag, Astrid, Cecilia och Michela.


Flickorna var på G!


Coolingar...


Brooklyn Bridge.


Brooklyn Bridge.


-


Gruppfoto med Manhattan i bakgrunden.


Sedan bar det av mot Times Square!


Manhattan.


Times Square!


Statue Man.


Hard Rock Cafe!!!!!!


Benjamin, Vittorio, Téo, Jag och Teemu.


-


John Lennon's suit and Ringo Starr's suit.


George Harrison's suite and Paul McCartney's suite.


Skärmarna sände live från andra Hard Rock Cafe's runt världen.


Min framtida vägg i mitt rum!


Help!


-


Linkin Park.


Maroon 5.


Planet Hollywood nästa.


Rocky Balboa.


Freddy Kruger set.


Braveheart collection.


Mumma!


Robert Pattinson's kostym.


Kirsten Stewart's klänning.


-


-


-


(Y)


Death Star, orginalet från 1979!


NYPD parade.


Rockafella Center.


-


-


Top of the Rock.


Vy över Central Park.


Glada gänget!


-


-


Puss!


Smygfotad under "pussen"...


Girls, girls, girls


St. Patric's Cathedral.


Pieter, Jag, Teemu, Téo, Eirik, Vittorio och Benjamin.


Shaquille O'Neal, storlek 22...


NHL-store!


-


Naked Cowboy.


Tuffa killar med nyinhandlade kepsar!


Köpte en till bil som jag ska försöka ta med hem.


Statue of Liberty.


Wannabe's...


-


-


NYC skyline.


-


-


Det var slutet av söndagen, ska försöka slänga upp fler bilder om jag hinner från de andra dagarna!

Kommentarer
Postat av: william

sjukt najsiga bilder!

2010-08-14 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Här får du följa med mig på mitt äventyr som utbytesstudent i Utah, USA! Jag kommer spendera läsåret 2010/2011 där, vill du veta mer om mig? Klicka HÄR!
RSS 2.0